Miniprix.ro

duminică, 2 decembrie 2012

O luna de consolidare - raport

Pe 30 noiembrie am facut o luna de cand am intrat in consolidarea. Am exact aceeasi greutate pe care o aveam in momentul in care am terminat croaziera - 53 de kilograme. Sunt foarte incantata cu atat mai mult cu cat am avut mari emotii cand am decis ca este momentul sa intru in consolidare.

Dieta este atat de bine gandita, se pare, incat daca e tinuta cum trebuie, se mentine greutatea fara probleme. Recunosc ca am dat si rateuri, de doua ori am uitat sa tin joia sfanta si am mancat legume, dar am tinut dupa aceea vinerea in loc de joi si nu au fost probleme.

Oficial mai am inca trei luni de stat in consolidare - 120 de zile in total. 30 au trecut deja, inca 90 au mai ramas. Succes tuturor!

2 comentarii:

Laura spunea...

Felicitari!Datorita tie m-am apucat de aceasta dieta acu o saptamana(31.12.2012).Am citit si recitit timp de cateva seri bune toate retetele,toate rapoartele tale si m-ai convins!Niciodata n-am tinut si n-am crezut ca voi putea tine o dieta ,dar m-am regasit f mult in tine si atunci mi-am facut curaj si am inceput lupta cu kg.Vreau sa-ti multumesc ca ai infiintat acest blog,ca ti-ai gasit timp sa scrii trairile tale sufletesti si retetele tale minunate.Sper din tot sufletul sa nu te opresti din scris,pt ca simt ca imi este mult mai usor sa continui daca ramai activa pe blog.

Unknown spunea...

Laura, ma bucur ca ti-am fost de folos. La randul meu am fost si eu motivata de altcineva si tot asa. Sper ca merge bine cu disparitia kilogramelor :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Miniprix.ro