Miniprix.ro

luni, 3 septembrie 2012

Din nou Cheesecake Dukan - atac si croaziera


Aceeași placinta Dukan ca aici cu deosebirea ca e coapta la cuptor in forma de silicon pentru chec. 
Am copt întâi blatul, făcut de data asta cu 4 linguri de tarate si cu un praf de copt in loc de bicarbonat de sodiu, adica asa:
- 4 linguri de tarate
- un ou intreg si albusul de la un alt ou
- un sfert de lingurita de bicarbonat de sodiu
- indulcitor stevie dupa gust
- esenta de rom dupa gust si/sau vanilie 
Le-am batut pe toate cu mixerul si am turnat compozitia in forma de silicon pe care am bagat-o in cuptorul incalzit inainte de a ma apuca de treaba. 
După ce s-a rumenit l-am răsturnat pe un tocator de lemn. Intre noi fie vorba se poate consuma si ca atare sub forma de chec, tare bine mai arata si mirosea. A crescut cam de doua degete.
 In aceeasi forma de silicon, acum goala, am pus umplutura:
- 500 grame branza proaspata cu 0% grasime
- un ou intreg si albusul de la un alt ou
- indulcitor stevie dupa gust
- esenta rom si/sau lamaie si/sau vanilie
Toate le-am batut bine cu mixerul si dupa cum spuneam le-am turnat in forma de silicon. Blatul l-am pus deasupra si am mai lăsat totul la cuptor pana când s-a întărit branza (adica daca miscam forma, se dezlipea de pe pereti) iar blatul a fost bine prins in ea.
După ce s-a racorit am băgat forma la frigider. Când s-a racit am răsturnat-o pe un platou si am tăiat-o felii. Tinand cont de faptul ca blatul e facut cu patru linguri de tarate, se consuma respectand regula celor doua linguri de tarate pe zi dacă suntem la croaziera sau una si jumătate pentru atac.


 Asa arata forma mea de silicon, am cumparat-o din Auchan cu 15 lei.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Miniprix.ro