Miniprix.ro

joi, 6 iunie 2013

Pui cu sos - atac, croaziera, joia sfanta

Cum joia sfanta se tine cu strictete exact ca in atac, incerc sa diversific meniul. Azi am incercat ceva nou care a iesit foarte gustos si se face foarte usor.

Am luat un piept de pui si l-am taiat bucatele mici. L-am pus intr-o craticioara cu capac sa se caleasca cu jumatate de pahar de apa, sare dupa gust si o lingurita rasa de boia dulce. Am lasat sa se patrunda la aburi, cu capac, completand cu apa, fara ca aceasta sa acopere carnea pana s-a fiert. Cand s-a fiert m-am asigurat ca mai are apa ca sa fie suficient pentru sos si am pus deasupra o lingura cu tarate de ovaz. Am amestecat in continuare pana cand sosul s-a ingrosat, apoi am lasat acoperit, amestecand din cand in cand.


A iesit o mancarica foarte gustoasa, o alternativa foarte placuta clasicului gratar permis in zilele de atac. La final puteti lasa cata apa doriti ca sa formati sosul, numai ca in cazul acesta e posibil sa trebuiasca sa puneti mai multe tarate, poate o lingura si jumatate.

2 comentarii:

Anonim spunea...

buna...sunt noua pe aici si as vrea sa incep si eu dukanul...ink nu am apucat sa citesc tot dp blog dar as vrea sa te intreb dak se pot folosi si condimente gen oregano, rozmarin in faza de atac? as face aceasta reteta in zilele de atac si mi se pare k ar merge si niste rozmarin la pui...

Mariana spunea...

da,se poate folosi orice condiment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Miniprix.ro