Miniprix.ro

duminică, 29 iulie 2012

Începutul

Am 64 de kilograme la 160 cm. In ochii mei, obisnuita sa fiu slaba, ma vad imensa. Soţul si apropiatii îmi spun că sunt nebună. În forul meu interior am impresia că pe undeva au dreptate. Port mărimea M / 38 la haine, 36 la incaltaminte. Teoretic nu am cum sa fiu imensa. Dar eu continui să mă văd aşa. Şi am complexe mari din punctul acesta de vedere.

Niciodată nu am ţinut dietă. Mereu am fost slabă. De două ori în viaţa mea a fost nevoie să mai slăbesc şi atunci am făcut asta făcând abdomene şi/sau bicicletă. De când am copilul pas de a mai face sport. Iar alergatura după el nu m-a făcut să reuşesc să trec pragul psihologic de 60 de kilograme. Tot ce îmi doresc este să nu mai văd acum cântarului trecând peste 60. Orice este sub 60, chiar şi 59, mă mulţumeşte pe deplin.

Nu am putut ţine niciodată dietă fiindcă mintea mea creaţă nu pricepe ce e aceea restricţie. Dacă ştiu că am voie să mănânc orice, atunci cel mai probabil nu voi simţi nevoia să mănânc. Dar din clipa în care mi se spune să nu mănânc anumite lucruri, numai la lucrurile acelea mă voi gândi şi îmi voi dori să le mănânc...

Prin urmare Dieta Dukan va fi o adevărată provocare pentru mine. În primul rând fiindcă e clar că sunt restricţii. În al doilea rând fiindcă e vară, sezonul îngheţatei şi al fructelor.

Aşa încât vom vedea...

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Miniprix.ro