Miniprix.ro

luni, 30 iulie 2012

Prima zi de atac

Pe principiul "mai bine să prisosească decât să n-ajungă", am ales să ţin cu totul 5 zile de atac, ca pentru categoria 10-20 de kg, cu toate că eu m-aş mulţumi şi cu 5.Pentru a găti fără grăsimi mă folosesc de o tigaie de la Amway de care sunt foarte mulţumită, care coace cu ajutorul aerului cald.
Prima zi a început relativ bine, îmi făcusem de cu o seară înainte pui la grătar din care am mâncat într-una la birou. Fiind prima zi eram puţin cam zăpăcită de cap şi nu îmi imaginam încă ce puteam să mănânc. Am mâncat şi nişte piept de pui afumat tăiat feliuţe şi nişte brânză cu 0% grăsime de la Delaco, de care mâncam şi înainte fiindcă îmi place foarte mult. Nu am suferit deloc de foame. Dar a început să îşi facă simţită disperarea mea caracteristică atunci când vine vorba de restricţii. Mi se făcea poftă de lucruri la care în mod normal nici nu aş fi visat...

Dieta aceasta permite şi îndulcitori de genul zaharinei, însă cum eu sunt împotriva îndulcitorilor sintetici, folosesc picături de ştevie pe post de îndulcitor ce pot fi cumpărate de la plafar.

Personal nu mă omor după dulciuri, însă după îngheţată.... nici nu îmi imaginez cum să mă lipsesc de ea. Şi atunci mi-am făcut un surogat de îngheţată din alimentele permise:

- un iaurt mare cu 0% grăsime, îndulcitor şi esenţă de vanilie după gust

A ieşit cam ţeapă, ar fi trebuit să îl amestec de câteva ori cu furculiţa ca să sparg cristalele de gheaţă, însă am uitat. Ar fi mers şi nişte brânză proaspătă ca să nu mai aducă aşa mult a apă îngheţată :p, dar decât deloc...

Cum scrie la carte, am băut şi o tonă de apă, cum beau eu de obicei, precum şi o lingură şi jumătate de tărâţe de ovăz (de care găsiţi tot la plafar)

Prima zi pot spune că a fost ok.

3 comentarii:

Unknown spunea...

fulgii de ovaz se pot consuma in iaurt?

Unknown spunea...

fulgii de ovaz se pot consuma in iaurt?

Unknown spunea...

Nu, fulgii de ovaz nu se pot consuma in dieta Dukan, doar taratele

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Miniprix.ro