Miniprix.ro

luni, 25 martie 2013

Surimi

Saptamana aceasta am incercat pentru prima oara surimi. Pana acum nu stiu de ce nu am avut curaj sa incerc. Am citit foarte multe pareri pro si contra surimi. Insa mi-au placut si consider ca atata timp cat nu se face abuz, nu pot face foarte mult rau. La fel ca si cu mezelurile.

Dukan spune ca sunt potrivite dietei cu conditia sa nu se depaseasca 8 bucati pe zi din cauza ca mai contin si amidon si zahar. Daca Dukan ne da voie sa le consumam, de ce sa nu le consumam in cantitatea recomandata de el? Mai ales ca sunt o schimbare interesanta de peisaj.

Eu le-am rumenit in tigaia antiaderenta.


Le-am luat vrac din Carrefour dar se gasesc peste tot.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Eu le-am "prajit" in putina apa :) foarte gustoase...

iulia spunea...

pe gratar se pot face?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Miniprix.ro