Miniprix.ro

sâmbătă, 13 aprilie 2013

Fâşii crocante de pui - atac

Pentru ca ma cam plictisisem de puiul la gratar am incercat o reteta foarte usoara si rapida pe care am citit-o pe un forum.

Pieptul de pui dezosat se taie fasii subtiri. Cu cat le taiem mai subtiri cu atat ies mai crocante. Se pun in tava tapetata cu hartie de copt, se presara deasupra condiment pentru pui sau sare, piper, boia si se da tava la cuptorul incalzit in prealabil la 180 grade.

Dupa ce se fac deasupra se intorc pe partea cealalta. Se lasa la cuptor dupa dorinta, eu le-am lasat pana s-au facut crocante. Am facut doi piepti de pui si a fost grozav, toata ziua am avut ce ronţăi exact ca pe chipsuri ba chiar seara le-a descoperit si băieţelul meu şi i-au plăcut grozav, în condiţiile în care el este foarte sclifosit la mâncare :)

Azi voi face din nou special ca să văd dacă mai mănâncă :)


Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Miniprix.ro