Miniprix.ro

marți, 19 februarie 2013

Rulada din carne de vita - atac

Joia trecuta ("joia sfanta" in care se tine zi de proteine ca in atac) am spus sa imi fac o rulada din carne ca sa mai schimb banalul pui. Am facut dintr-un kilogram de carne intrucat a mancat cu mare drag si sotul si baietelul meu. Asadar:

  • 1 kg carne tocata de vita sau vitel
  • 3-4 catei de usturoi pisati
  • marar tocat
  • sare, piper
  • 2-3 oua 
  • 100 g branza degresata
  • 100 ml lapte
Se amesteca toate si se pune compozitiaintr-o tava de cozonac tapetata cu hartie de copt. Se da tava la cuptorul preincalzit la 170 grade si se lasa la cuptor pana se rumeneste deasupra.

3 comentarii:

Anonim spunea...

In perioada de croaziera avem voie tarate de grau?
Multumesc si astept sa mai postezi ceva retete si mancare dar in special dulciuri.
O zi frumoasa!

Zicolorata spunea...

Eu nu am folosit, pe forumuri am auzit persoane care au folosit. O primavara frumoasa!

Stroe Daniel spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Miniprix.ro