Miniprix.ro

duminică, 14 octombrie 2012

Ciuperci cu "maioneza" Dukan - croaziera

Sunt o mare amatoare de ciuperci, mai ales ciuperci cu maioneza. Asa incat am decis sa imi fac in varianta Dukan, daca tot sunt le proteine plus legume.

Ciuperci puteti folosi fie din conserva, fie proaspete pe care le fierbeti, de preferinta la aburi. Si intr-o varianta si in alta trebuie taiate in bucatele cat mai mici. Le punem intr-un castron. Tocam si o ceapa mai mica sau mai mare dupa cum va place cu mai multa sau mai putina.

Ca sa fac "maioneza" am amestecat un galbenus de ou cu o lingurita de mustar. Dupa ce s-au omogenizat am adaugat o lingurita de ulei de parafina. Dupa aceea am pus peste doua linguri de branza fina degresata si am amestecat bine. Apoi am pus iaurt pana am ajuns la consistenta si cantitatea dorita. Am amestecat ciupercile, ceapa si maioneza. Am pus si doi catei de usturoi tocati - nu e obligatoriu, daca nu va place nu puneti. Am dat la frigider si am mancat cu lipie Dukan.


Un comentariu:

Roxana spunea...

Buna,

Ce fel de "branza fina degresata"ai folosit la maioneza?

Multumesc !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Miniprix.ro