Miniprix.ro

vineri, 12 octombrie 2012

Consolidare

Ar trebui sa ma gandesc foarte serios sa intru la consolidare. Am 55 de kg, Dukan "spune" ca ar fi trebuit sa intru la consolidare inca de la 57 de kg. Deja multa lume imi spune ca sunt prea slaba dar parca nu ma pot indura sa intru la consolidaere. Adevarul e ca asa m-am obisnuit cu stilul acesta de viata ca parca mi-e teama sa incep consolidarea. A mers atat de bine si fara prea mari eforturi incat as ramane asa.

Am avut noroc. Dieta mi s-a potrivit la fix. Sunt amatoare de carne, nu ma omor dupa fructe. Ca deserturi prefer budincile, din care exista o mare varietate de retete. Sunt o norocoasa.

Voi mai tine luna aceasta si de la 1 noiembrie voi intra la consolidare. Gata.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Miniprix.ro