Miniprix.ro

duminică, 21 octombrie 2012

Tarta Dukan cu pui si legume - croaziera

Tarta arata cam ca o pizza si e nemaipomenit de buna. Ingredientele pot di in cantintati variabile si puteti folosi tot ce va lasa imaginatia. Daca nu aveti ceva din cele de mai jos, inlocuiti cu altceva sau renuntati la produsul respectiv.

Eu am folosit urmatoarele:

- 2 cutii cu ciuperci taiate (scurse de apa)
- un borcan cu fasole pastai (scurse de apa)
- un piept de pui afumat taiat bucatele (pieptul de pui proaspat e recomandabil sa il fierbeti inainte)
- un gogosar tocat
- un ardei capia tocat
- o ceapa tocata
- o cutie cu tofu afumat, taiat bucatele, a fost prima data cand am incercat si mi-a placut


Intr-o tava de 30 cm lungime am pus hartie de copt. Inauntru am trantit toate cele de mai sus, le-am amestecat sa fie in proportii egale peste tot. Separat am batut 5 oua cu 700 ml de lapte cu 0,1 % si cu o lingura de amidon (optional). Am turnat compozitia peste legume in asa fel incat sa fie acoperite (daca nu le acopera, mai adaugati putin lapte). Am dat la cuptorul incins in prealabil la 180 de grade. Cand s-a rumenit am scos tava.

Se taie felii dupa ce se raceste ca sa nu se rupa. O minunatie, a mancat si sotul meu care nu tine regim :)

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Miniprix.ro