Miniprix.ro

vineri, 7 septembrie 2012

Tocaniţă de ficăţei - croazieră

Fiindcă sunt la cele cinci zile de proteine plus legume, azi mi-am făcut o tocăniţă de ficăţei:

- 1 kg de ficăţei de pui
- 2 cepe mari
- un adrei mare kapia
- trei căţei de usturoi
- 3 roşii potrivite date prin răzătoare
- sare, piper, boia dulce

Am spălat bine ficăţeii (am oroare de ficat în sânge) şi i-am pus în tigaia antiaderentă cu capac să se pătrundă în abur, cu sare, piper şi boia dulce. Între timp am tocat cepele ceva mai mare, le-am pus peste ficat, am acoperit la loc. Am tocat şi ardeiul kapia, l-am pus şi pe el, am acoperit la loc şi am lăsat la înnăbuşit. Atunci când vi se pare că este nevoie, adăugaţi apă ca să nu se prindă. Eu i-am lasat muuult la făcut, să fiu sigură că sunt bine pătrunşi ficăţeii. Când am fost sigură de asta am adăugat şi roşiile date pe răzătoare. Am lasat să clocotească sosul şi să scadă, cam încă 10 minute. Am adăugat pătrunjel verde şi mărar din belşug şi am stins focul. Gata.

Un comentariu:

Unknown spunea...

Si cu ce i-ai mancat? Eu nu ii pot manca goi...de obicei ii faceam cu pireu.dar cum nu am voie...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Miniprix.ro