Miniprix.ro

duminică, 2 septembrie 2012

Oua umplute Dukan - atac si croaziera

Eu tin croaziera 5 zile proteine si 5 zile proteine plus legume, asa incat in cele 5 zile de proteine imi trebuie retete de tip atac realizate din proteine si atat, la care eventual adaug cele doua linguri de tarate de ovaz de care am voie in croaziera (atentie, daca sunteti la atac, rezumati-va la o lingura si jumatate de tarate si atat)

Azi m-am gandit sa imi fac oua umplute cu ton ca sa am in aceasta seara si maine la serviciu.

Voi face asa:

6 oua le voi fierbe tari (mie imi plac cat de tari posibil)

Dupa ce au fiert si s-au racit le scot galbenusul pe care il pisez intr-un castron cu furculita. Atentie, daca aveti probleme cu colesterolul, nu pisati decat 4 galbenusuri din 6.

 Iau o conserva de ton marutit in suc propriu - tonul maruntit este mai bun in situatia asta decat cel bucati. Amestec tonul maruntit cu galbenusul de ou si cu branza proaspata - eu pun cam o lingura generoasa. (Puteti pune cata doriti sau chiar puteti renunta la ea daca nu aveti) Adaugati sare si piper dupa gust, chiar si putin patrunjel tocat daca va place. Umpleti ouale. Dati la frigider. Dupa o ora puteti savura.

Bineinteles ca in perioada de croaziera proteine + legume puteti pune si putina ceapa tocata in umplutura, ardei sau gogosar tocat, puteti sa mancati ouale cu salata, totul tine de imaginatie. Asa cum ii explicam cuiva recent, atunci cand tii Dieta Dukan trebuie sa dai dovada de cat mai multa imaginatie exact ca in cazul sexului :p

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Miniprix.ro