Miniprix.ro

sâmbătă, 22 septembrie 2012

Raport

In dimineata asta cantarul imi arata 56 de kilograme si jumatate. Nu imi vine sa cred ca am ajuns la greutatea aceasta si imi aduc aminte ca speranta mea era sa ajung macar pana la 59. Acum insa, cu cat am slabit mai mult cu atat parca vreau si mai mult sa slabesc. Am spus ca ma opresc la 55 de kg, parca vad ca atunci o sa vreau si mai mult.

Oricum parca imi e teama sa ma opresc. Cred ca o sa rămân la croaziera toată viața, nici la consolidare nu intru de frica :)))) In plus asa m-am obisnuit de tare incat nu simt nevoia de altceva. Bine, ma mai gandesc uneori la o inghetata sau la o portie de paste, dar cam atat. Sa vedem, sa ajung la 55 de kg si pe urma mai vad :p

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Miniprix.ro