Miniprix.ro

duminică, 9 septembrie 2012

Găluşte cu rom Dukan - croazieră

Mie îmi plac foarte mult budincile şi le simt lipsa. Aşa că am inventat ceva care să îmi satisfacă pofta.

Produsul finit arata asa si e foaaarte bun:

Modul de preparare:

O jumătate de litru de lapte cu 0,1% grăsime se pune la fiert. Eu am folosit Fulga. Se adaugă îndulcitor (eu folosesc ştevie), esenta de rom şi de vanilie după gust.

Între timp se bat cu mixerul două ouă întregi cu un praf de sare. Se toarnă peste lapte amestecând în continuu. Compoziţia va arăta aşa:


Pe măsură ce fierbe, spuma se duce şi compoziţia se brânzeşte ca atunci când prepari brânză de casă.

 
Se pune o lingură de tărâţe de ovăz, sau două, eu am preferat să îmi păstrez o lingură din porţia de azi pentru a-mi mai face deseară un Tiramisu. După ce compoziţia se alege bine bine se răstoarnă într-o sită şi se mişcă puţin pentru a se scurge bine. 

În sită va lua şi forma de "găluşcă". Se răstoarnă într-un castron, se dă la rece şi după ce se răceşte bine se mănâncă cu linguriţa sau cu mânuţa....


Reteta aceasta nu poate fi facuta si in atac intrucat laptele este produs tolerat numai în croazieră, chiar dacă de fapt se transformă în brânză şi ce e nociv pt dietă se duce odată cu zerul.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Miniprix.ro