Miniprix.ro

vineri, 3 august 2012

A cincea zi atac

Trăiesc cu gândul la ziua de mâine când voi avea voie să mănânc şi legume. Oricum, azi a fost o zi formidabilă, cea mai uşoară de la începerea regimului. Nu mi-a fost foame ca în primele zile, nu am avut parte de prea multe tentaţii, m-am simţit fantastic de bine dispusă.

A contribuit la asta şi faptul că dimineaţă acul cântarului îmi arăta cu 2 kg mai puţin, de la 64 de kg am ajuns la 62, a însemnat ceva fantastic pentru moralul meu.

În plus de-atât am putut să îmbrac o pereche de blugi pe care îi purtam acum 6 ani şi care îmi plac atât de mult încât nu m-am îndurat să îi dau şi bine am făcut.

Azi am mâncat piept de pui la serviciu, branza, am băut cola zero şi seara o pizza Dukan asezonată cu iaurt 0% grăsime, a fost foarte bun.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Miniprix.ro