Miniprix.ro

marți, 28 august 2012

Pandispan Dukan - croaziera

Azi aveam pofta de ceva dulce, ceva aluat așa încât mi-am spus ca ar fi cazul sa încerc un pandispan.

Avem nevoie de:
- 4 oua
- 4 linguri de tarate de ovaz
- o jumătate  de praf de copt
- esenta de vanilie
- indulcitor stevie

Am separat albusurile de galbenusuri.   Galbenusurile le-am frecat cu indulcitorul, praful de copt, esenta de vanilie, taratea si doua linguri de apa calduta.

Am bătut spuma albusurile cu un vârf de cuțit de sare după care le-am incorporat peste galbenusuri. Am turnat compozitia in tigaia unsa cu un strop de ulei de parafina si incinsa. Am copt aluatul pe o parte apoi am întors si pe cealaltă. L-am scos după ce s-a rumenit si l-am lăsat sa se raceasca. L-am împărțit in doua ca sa nu mănânc mai mult de 2 linguri de tarate pe zi. Am consumat cu crema de brânză cu 0% grăsime de la Ehrmann din Cora

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Miniprix.ro