Miniprix.ro

duminică, 5 august 2012

Beneficii

Azi am mancat piept de pui la gratar cu iaurt 0%, branza Miez de lapte si o conserva de ton in suc propriu cu branza proaspata. 

Nu ma pot stapani sa nu observ ca vad imbunatatiri mai ales in starea mea de spirit. De la o zi la alta parca imi este tot mai usor sa tin regimul. Observ ca si cantitatea de proteine pe care simt nevoia sa le mananc scad de la o zi la alta. De unde luni am mancat intr-una, aproape fara oprire, azi am avut doar trei mese pe zi, fara niciun fel de probleme.

De unde vad si rezultate, parca am un avant tot mai mare. In plus mi-a disparut depresia in care simtisem aproape ca intru cam pe miercuri-joi, acolo. Ma simteam nervoasa, simteam la maxim nevoia de dulce si eram frustrata ca nu pot manca alimentele care imi plac.

Ma simt mai energica, tenul e mai luminos, pielea e mai intinsa si mai tonifiata. Pana acum nu pot decat sa ma felicit ca am inceput sa tin dieta aceasta.


Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Miniprix.ro