Miniprix.ro

duminică, 19 august 2012

Ciorba de legume cu vită Dukan - croazieră

Azi mi-am făcut o ciorbiţă cu legume şi carne de viţel, a ieşit minunata.

Ingrediente:

  • 250 de grame carne viţel
  • o pulpă de pui fără os şi piele (opţional, eu am pus pentru a îmbogăţi gustul)
  • o ceapă roşie
  • un morcov mic (morcovii sunt toleraţi, nu putem să mâcăm zilnic, la fel ca şi sfecla)
  • un sfert de ţelină
  • un dovlecel
  • un pumn de fasole păstăi
  • un ardei capia
  • o roşie
  • sare, piper, boia, borş opţional (nu din plic, borş natural din tărâţe)

Carnea de viţel am taiat-o cubuleţe mici. Am tăiat la fel şi o pulpă de pui dezosată şi fără piele. Am pus la fiert prima dată carnea de viţel întrucât fierbe mai greu decât puiul. Când era pe jumatate gata am adăugat toate legumele tocate, plus carnea de pui. După ce au fiert bine de tot am adăugat pătrunjel tocat şi două ouă întregi bătute care s-au făcut zdrenţe. Borş opţional cu câteva clocote înainte de a f gata.

A ieşit minunată.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Miniprix.ro