Miniprix.ro

sâmbătă, 18 august 2012

Ciulama de ciuperci cu "smantana" - croazieră

Imi plac foarte mult ciupercile asa incat profit sa imi gatesc ciuperci acum, in croaziera, cand am voie sa gatesc ciuperci cu legume.

Mi-am pregatit o ciulama cu ciuperci care are gustul unei tocanite pe care obisnuia mama sa o gateasca in copilarie si al carei gust nu am reusit sa il obtin pana cum, nu imi explic de ce.

Prin urmare am pus asa:

3 pulpe superioare dezosate si fara piele, le-am taiat bucatele si le-am pus intr-o cratita la innabusit impreuna cu jumatate de pahar cu apa, sare si un praf de piper. Se lasa pana se albeste carnea.

Am tocat mai mare 3 cepe, am pus peste carne dupa care am lasat mai departe sa se inabuse in suc propriu carnea cu ceapa, pana am tocat si doi ardei capia pe care i-am pus si pe ei desupra. Am mai adaugat putina apa si am fiert cu capacul pus pe oala pana s-a patruns carnea bine de tot, dupa care am adaugat doua cutii cu ciuperci si doua rosii date pe razatoarea mare ca sa se aleaga coaja.

Am mai lasat la fiert pana cand a scazut apa, am pus marar din belsug si gata. In farfurie am pus si o lingura generoasa de branza proaspata cu 0% grasime pe post de "smantana".

A iesit delicios

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Miniprix.ro